mitt år del 4

augusti

Jakob bor fortfarande på vår soffa och vi köper champagne en dag, sen tar vi konstiga bilder med flaskan bla denna. senare går jag på fest och ännu senare på Folk. När vi går därifrån får jag mens och spyr för första gången pga mensvärken, en bra milstolpe! 2016 var året<3






vi åker till Tobias mormors land och plockar hutlösa mängder vinbär!!


av det gör vi (mest Tobias) saft som blir så jäkla god!!! och har en mkt vibrant färg




Vi åker till Stockholm för att hälsa på Kalle! Köper denna vulkan på Tiki tiki room för 425 kr och hittade på andra skojigheter. Det var varmt och fint och fint att träffa Kalle


Vi åker till min pappa dom har en mkt solkysst hud och väldigt fina olivträd. det var supervarmt om ni minns

ett tillägg om augusti: mina bilder ligger i total oordning, alltså vissa bilder från samma datum utspridda? försår ej varför men blir jävligt trött på d


september

en månad jag anser och ansåg vara till för att dricka bubbel alltid tex med Anna


tex med Bengan och Krille en gång, då blev det champagne igen!


100% unseen pictures tyvärr, glömde lägga upp dom men vi testar slutartiden. bra slutartid
börjar också mitt andra år på universitetet i september, läser musikvetenskap


ser denna hund på golvet på HM, never forget


vi åker till Amsterdam igen för att hälsa på Therese igen! har inte varit så snygg som jag var denna dag ens om man lägger ihop alla andra dagar


en till bild så ni ska förstå!!! här tillsammans med pinglorna Mona o Therese, Tobias mamma o syster. också superfina såklart


ok ska sluta nu......... kolla gullig Ingrid i bakgrunden, tobias mormor
I Amsterdam var det iallafall en sista rush för sommaren vilket uppskattades såååå mkt<3 


I september flyttade vi! här är vi och slänger lite kläder vi rensat ut för sånt gör man alltid inför flyttar???
tänkte nog lägga upp ett inlägg om läggan snart(-:


oktober
Therese kommer till oss! Vi går på Kent, men innan det äter vi pizza och dricker öl. Hon får sova i vårt vardagsrum och vi älskar vår nya lgh pga såna små saker! tex att kunna ha massa gäster på besök som sover i olika rum, dröm<3


går på event med Emma, Erik och Anna. Första gången jag hänger med EE och det är instant love? love love love


slutar sedan aldrig hänga med dom? 


vi avslutar oktober med en flytt och här är min gulliga pappa när han busar och ska flytta och det är en morgon i oktober med gula löv


det var allt för nu!

 .
#1 - - Klara:

supergullig pappa!!! och fina bilder

Upp