nyår i vbg(:

nyår firade vi i Varberg!! efter att ha gjort oss i ordning under smärre stress (Alltid smärre stress!!!??) gick vi till bussen. Åh förresten Bibi var med


efter att ha åkt buss i en halvtimme och gått i 20 min var vi framme på kalas! (hur kan en så liten stad ha så långa vägar att färdas på) Här är Jakob Tobias Bibi och Hage ! 


dom dricker en svingod välkomstdrink som smakade godis gjort av självaste ängeln gabriel


en som älskar nyår och har en mycket framträdande *plita* på armen. Ja men det är ju jag!!!


jag med tobias och hage igen. Man är ju bra på att umgås med nytt folk på fest iaf


middagsbordet som var och fanns. vi åt massa och alldeles för mycket och drack drinkar som OCKSÅ smakade svingott 


jag o min ena bordsgranne. en favorit detta år och många andra<3


två andra favoriter!! 


en riktigt god drink som man drack


vi lekte lekar och sjöng snapsvisor från Chalmers, tur man blev invigd en gång när Hage och jag bodde tillsammans och han kom hem full och lärde mig alla låtarna!


 Firmafest™ av Bibi Bibsson


sedan slog klockan tolv och är inte tomtebloss det bästa som finns?!?!? och att POPPA flaskor med bubbel. det får man ju aldrig göra annars! 


bibi med sitt lille paket tomtebloss 



dricka massa bubbel och försöka få till årets sista instagram-bild (viktig)


alla ges en chans


men det blev denna ofc. vi känner alla igen känslan av att dricka bubbel direkt från flaskan right?!?!?<333


Gott nytt år alla fina och hoppas ni har det bra. Mitt 2016 var så himla himla fint, kan knappt fatta!! 
Carpe diem<3 carpe annis
.
Upp