diverse drycker!

hallå! ursäkta att mina blogginlägg ligger mer än en månad efter? men är verkligen 100% en sån person som *är ute och ränner* under somrarna. har inte riktigt insett att jag är det förrän nu men mina blommor lever iallafall


vi är fortfarande i Budapest i bloggvärlden! äter frukost och tar en bild på jakob mitt i en gäsp
 

äter väldigt exotisk frukost med konstig musli som är lite seg och smakar choklad


går på museum som inte rekommenderas av mig tyvärr. Men rekommenderar Jakob som vän iaf! Sorry om ni ej har hans nr


Fördelar med Jakob: blir bra på bild utanför museum. har väldigt få knappar knäppta på skjortan osv


Fördelar med mig: bra bryn tycker iaf jag! och det är ju mina så viktig grej


sedan lite mat!! På Ramenka blir det ramen pga fullt på de traditionella matställena. denna var vegetarisk och inte så god. japp jag ändrar lite tempus every now and then


Dessa konstiga satt bredvid mig hjälp ursäkta har ni ett annat bord


sedan gick vi på vinbar som vi försökt komma in på tidigare på resan men som då var full. bättre att gå vid tre!
Doblo vinbar hette den(:


sedan gick vi på bar och Tobias skulle tvunget smaka den ungerska spriten Pálinka och här är våra reaktioner på den drycken



Jättegott(:




men den gjorde sitt iallafall då hehe
 

en sejdel med öl tack(:

Allmänt, Utomlands | budapest, budapestguide, guide, hipster |
Upp