Kaffemässan i Budapest

Tobias och Jakob plockade med sig mig till Budapest! dom skulle på kaffemässa och jag skulle hänga på. vi landade en onsdagkväll i mitten av juni, här ovan är en bild nästa morgon när vi var påväg ut från vårt Airbnb



 
Jävla vacker stad är ju ett av de första intrycken!!!


vi var på jakt efter frukost jag o grapparna


hittade frulle på Fekete! jag tog pannkakor med vit choklad???! var goda 


sedan hoppade vi på ett tåg sen hoppade vi av det "mitt ut i ingenstans" som d heter


vi gick vilse när vi letade efter vår kaffemässa


men humöret var högt ändå. det var jättevarmt men jakob hade långärmat och långbyxor, fråga inte mig vrf


kaffe tjoho(-:


väl på mässan var stämningen mkt god


vi drack nog 3 liter kaffe var


påväg hem på ett supervarmt tåg!!!!


 
.
#1 - - Hemma Hos Felicia:

åh en kaffemässa!!! Den skulle jag ha velat besöka!! :)

Upp