Outfit of the day........

hej när vi var i Budapest hade jag på mig detta. Det är inget särskilt bara mina shorts från Calvin Klein köpta på Beyond Retro som såg mycket bättre ut på min yngsta syster såg jag när hon lånade dom härom sistens.
och en tröja från Weekday som var det sista plagg jag inhandlade denna sommaren hoppas jag pga fattig (spons? mejla!)


vad tycks om mitt hår.. helt skamlöst fiskar man lite komplimanger men är också öppen för förslag på hur det skulle kunna se bättre ut. Tror det ljusa är från när jag hade blondt som sitter kvar och det mörka är mitt naturliga, känns väl rimligt


 
inte så kul att ladda upp bilder från en månad tillbaka pga var mycket blekare då än nu.. villfarelse


står emotional på min tröja och tror denna tröja skapades för mig? om inte annat med mig i åtanke

 
Jakobs outfit också
 
 
.



Upp