sista dagen i Budapest!!!!!

sista dagen i Budapest tjoho!! snart kan jag gå vidare med mitt liv!!!!! vi gick över till Buda


vi skulle vandra i berg nästan




försöker se ut som om jag tycker det är en lätt match att gå i uppförsbackar(:


värt utsikten varje gång iaf får man ju tänka!!


vänner


en som pluggat i sommar och en som har solat(:


utsikt! tröttnar man någonsin svara


hej d jag


Jakob bredvid motorvägen


påväg ner igen nu. långsamt går man upp snabbt går man ner


faktiskt skönt att ni för med er Sverige-mode till Ungern tack grabbar wow


jag utanför en affär där jag köpte en kräm-deo som jag älskar! som luktar lavendel. affären hette Prezent


 
 
vi åt lite glass sen. sen gick vi och åt pizza


sen tog vi bilder på parlamenthuset i Ungern som e SJUKT


vi köpte också en till glass


 
sedan skulle vi över till Margareta-ön och jag såg ut som jag fått solsting/:


denna bilden tog jag 13:37


i parken satte vi oss och läste bredvid en hund som skällde non stop i trettio minuter


sedan gick vi och köpte kaffe på Double Shot och sedan åkte vi hem hem hem till Sverige!!!
Allmänt, Utomlands | budapest, budapestguide, guide, hipster |
Upp