andra dagen i sthlm lol! d var en lördag

man har ju bra rutiner vad gäller bloggen SKÄMT och SKROCK! inte bra rutiner. men jag gör mitt bästa, kan hända är jag tillbaka nu och för evigt


vi började lördagen som sig bör med en frukost som kanske ej ser mycket ut för världen, men den var livets



efter frukost lämnade vi kalle för han skulle jobba!!!!! Vi andra gick till snickarebacken för dom skulle ha gott kaffe(: det hade dom! och god morotskaka


En gullig som heter Bibi


denna bilden kommer jag använda om jag gör en guide till sthlm någon gång och ska tipsa om snickarebacken men jag kommer nog aldrig göra en sån guide. rätta mig om jag har fel


efter fikan gick vi faktiskt inte direkt och åt mat utan vi gick till Adlibris affär för att kolla på böcker! köpte några kul och dom två jag läst hittills älskade jag så det var kul. ska skriva om dom längre fram(:
men sen gick vi iallafall och åt bowls!!!!!


Minns inte riktigt var vi var men dom hade fint bord(: min bowl var vegansk och jag saknade en krämig sås!!!! min favorittyp av sås(-:


denna bild vägrar vända på sig!!! men senare gick vi iallafall till Kkaraoke där vi mötte Nala och Kalle sen blev vi jättefulla och sjöng. Älskarrrr karaoke!!!




många goda skratt utdelades i K+karaokes lokaler.....
 
sen gick vi på *afrikansk klubb* (klubbens eget ordval) och dansade, sen tog vi oss lite mat på något torg som jag tror är Marias torg


det var grekisk mat


sedan åkte vi hemåt!



.
Upp