avbrott i jazzanalysen (titel på min kommande roman???)

Vad ska den romanen handla om, allt annat än en jazzanalys iaf för den har det ju blivit ett avbrott i 

hej hej! förra veckan hade Grandpa event och jag tog med mig Johanna dit och Anna och dom tog båda med sig minst en extra kompis och Anna köpte skor. sen gick vi på quiz som vi absolut inte vann


förra helgen var mina systrar här hela helgen! så mysigt med personer som slår sig ner i ens vardagsrum, känner sig som hemma, berättar att det är sol utanför, frågar om jag har kläder att låna ut


berättar hur dom har det och hur skolan går och spelar sims och byter sängar.


och som förstår precis när man ber dom packa ihop för att man måste sätta sig med detta på söndag eftermiddag.



en kväll planterade jag och Tobias vår karlbergare som vi fått från Linnéa<3 vi älskar den


här är en annan dag i förra veckan jag planterade om saker till större krukor för att vissa växter inte ville stanna i sina krukor!!!!! nämner inga namn. fast det var ingen av dessa. vill meddela att avokadon knappt vuxit??? har andra bättre dock so


i veckan försökte jag och Anna plugga tillsammans utan framgång så vi tog oss istället varsin hutt i form av ingefärashots WADAP!!!! blev inte bättre efter det så vi tog oss varsitt glas vin? university life(-:


Anna efter ett glas vino:P skämtar detta var innan faktiskt. nåväl sen åkte jag hem till Tobias som var mitt i ett säljarsamtal med en som skulle köpa min kamera haha. Hon köpte den!(-: Katching.......


här var igår när en annan lagt sig för att sova men Tobias skulle klicka hem massa godis på Hemköps hemsida (20kr frakt!!!!!) samt samtala med Jakob som drack Redbull. inte fick man beställt nåt godis heller för man sov







.
#1 - - Bengtsson:

<3333 (en karlbergare) va fint!!!

#2 - - Tobias:

Dr Westerlund <3

Upp