förra veckan genom mobilen

Vill bara börja med att svara på frågan om även mascaran går bort med kokosolja och svaret är ja! jag brukar typ dabba med fingrarna försiktigt tills jag känner att det börjar lösas upp och då gnugga lite. det kan komma olja i ögonen och då blir det lite suddigt men gör inte ont, därför tänker jag att det inte är nån fara! 


i tisdags gick jag och Tobias och shoppade! vi kollade in Monkis nya butik och den var fin men psykadelisk


efter att ha norpat (haha) åt oss några tröjor på Weekday (obs betalat för) gick vi och fikade, provade en espresso med skummad mjölk pga da Matteo ska ju vara bäst på dom. Tobias tog en espresso och en dropkaffe. god morotskaka rekommenderar, inte jättekul espresso + mjölk


sen gick vi till blombutiken som ligger bredvid vars priser var onådiga.....köpte inget...


på kvällen gick jag och tog efter tenta-öl med min klass. vi var 4 pers från en klass som normalt sett är 9 personer stor
denna bilden tog jag när jag kom hem i brist på annat haha? tru blogger. obs bambutandborste finns på apoteket, bättre för naturen


i onsdags när jag och Anna hade varit och tränat såg vi en nyckelpiga! Så mysigt, eller kanske inte så himla mysigt men lite vårigt. bra träningspass också tack som frågar


sedan åt jag och Tobias vad som antagligen kommer att bli årets sista semla!! sorgligt men sant


på kvällen tog jag och Tobias några öl med Erik och Emma! här var vi på Studio 16 som skulle ha ett event med gratis öl då hänger man på låset vanligtvis


*roligt* obs denna öl var inte gratis dessvärre



 

på torsdagen åkte Tobias till Stockholm och jag bjöd hem detta gäng på pizza o rödvin! ska alltid hålla middagsbjudningar pga får nice saker som tulpaner och bubbel


vi spelade chicago vilket jag helt glömt att jag älskar? vill bjuda hem alla på chicago + rödvin nu nu!


i fredags tränade jag med Anna och Minna! efteråt unnade vi oss ~smoothies i solen~ och priset på det var 80kr. riktigt unn. det ser ut som en varm stund i solen men tro mig vi frös


på kvällen hade jag bjudit hem Paolo, Ludvig, Jakob och Lina på lasagne och Harry Potter. vi såg dödsrelikerna del 1 och 2! dom gick hem halv två och då stupade JAG i säng


nästa dag hade någon (!!) lämnat kvar sin förkyldning så jag tog över den, lika bra inte ska den ligga och skräpa. så ställde in mina planer med Anna pga var seg och förkyld ok. spelade sims istället och åt livets smoothie-bowl med bla dadlar i, varma rekommendationer på dadlar. samt jordnötssmör omgggggg obs inte för allergiker



på söndagen träffade jag Anna utanför Blomsterlandet och vi köpte blomster inne på Blomsterlandet med hennes mamma + bror. sen gick vi hem till Anna och bakade!! mycket...nöje. väl hemma pluggade jag lite och sen var helgen slut och veckan! 
 glad måndag(:

Upp