kokosolja som sminkborttagning?!?!??

hej!!! jag hörde ett rykte om att det finns fölk där ute som inte använder kokosolja som sminkborttagning!... Vilken töntig början men stämmer det inte eller?!? Nå jag har nyligen börjat med det och älskar det? vill således tipsa vidare ofc. 

wow? varför blev denna sne haha. ta iallafall ett sminkat ansikte


ditt eget förslagsvis. jag hade sminkat nunan mkt dagen till ära för att jag inte ville plugga(-:


när kvällen är kommen och sminket ska av tar du din kokosolja! jag använder denna som inte luktar vilket jag älskar pga insett att jag hatar lukten av kokosolja hehe


ta en väldigt liten mängd kokosolja. detta var för mkt tex. Ps är på gång med en väldigt rund grop i min kokosolja väldigt stolt över den kan visa en annan dag


styrk dig med en klunk vin mest för att d gott. jag drack min favorit Jacob's creek, rekommenderar alla som är över 18 att smaka


ta kokosoljan! vet inte var jag menar att den skulle ha legat när man drack vin men nu är den här iaf och för att stanna.. värm den goa biten i händerna så den blir till oljan den alltid velat vara


voila(-: struntade i ögonbrynen pga ...??? också väldigt svårt att visa hur en avsminkning sker. men tror ni fattar grejen? om inte släng iväg 1 mejl! 


me; happy to be where i am (w/o make-up)

obs om du har mkt fet hy, överväg kanske att vara försiktig med mitt tips pga olja men i övrigt har inte jag fått massa finnar eller så som man kanske tror man ska få. har rätt torr hy




 
 
#1 - - oda:

fungerar det på mascaran också?? fan vad snyggt du sminkar dig!

#2 - - oda:

fungerar det på mascaran också?? fan vad snyggt du sminkar dig!

Upp