senaste(:

hej! en söndag var jag och Bibi på opera och vi såg Kronbruden! den var rätt bra(: Vikingarna var bättre! i pausen drack vi prosecco, mkt gott 5/5


en annan dag hade jag och Anna tränat, vi var svettiga men friska (friskis och svettis) #ad


förra veckan bjöd jag hem en bit av min familj! Vi var så många att vi fick bära ut bordet till vardagsrummet
vi åt lasagne på aubergine som vi ju ofta lagar. det gick hem som man säger


Vi var min pappa, Andrea (min bonusmamma), Isac, Eric och David (mina tre bröder) och Hannah, en liten person som är min kusin! Och Tobias såklart samt såklart JAG


till efterrätt åt vi semla MUMS!! alltid säsong i vårt hem. sen åkte alla utom David hem och vi drack lite vin och pratade lite och lyssnade på musik


dagen efter kom min lillasyster Lisa hem till oss! Vi skulle spela sims men först åt vi middag


*busig*
vi åt falafel


sedan åt vi glass med smält choklad på, också mums!!! vi spelade även sims


en annan dag kom Anna hem till mig! vi skrev på vår musikal haha


vi åt bullar vi drack te vi hade ett slags flow


sedan skulle vi åkt hem till Anna men en annan (jag) började må lite dåligt (?) så jag skickade hem Anna ensam och jag och Tobias köpte sushi/: ( : 

det om det! ha det fint nu



.



Upp