A-dam lör 15 aprildom

visste ej att vårt objektiv kunde ta sådana här bilder?? och ej att tobias kunde det heller (A) hehe skojar. men fin visst? den är tagen på Hortus Botanicus dit vi gick på lördagen


det är en botanisk trädgård


dom hade inte bara knoppande blommor i mängder utan också några växthus. här står jag framför ett sådant med en relativt röd kind men jag gillar mig själv ändå

där inne fanns bla denna blomma som hette Paradisfågelblomma




Tobias var där och strålande vacker!!




 
 förväntar mig själv att skriva något jättekul men har inget kul att säga om denna bild? kanske typ blink blink men det är inte kul? 


jaha. här kan det jag skriver tex vara sister in law men otroligt tråkig text det med.. omringad av växter.. varfr är jag typ anti-kul på denna fylla??? hjälp. har dragit många rolia skämt irl så ni vet


så här kanske jag såg ut när jag drog skämten som nämndes ovan men såhär såg jag även ut på Botanicsu hornicus i amsterdam hehe


jag med en väst


Therese visaar upp växter som finns i Botanicus Hornicus för Frances men främst i Sverige tex vitsippor


här var Tobias när vi hamnade i en kaktusträdgård men hade också kunnat vara vid en vägg varsom helst i Kalifornien.....
här står man och är relativt awkward men ändå stolt över sig själv. kanske låter som en konstig kombo men alla jag känner vet att detta är 100% jag


 
senare gick vi till Hannekes Boom via två broöppningar. här har vi en som väntar tålmodigt och den personen är jag



här har vi två fotogeniska personer och jag är inte en av dom


sen gick vi tre och Tobias och drack kaffe!!!! på Black gold!



.
#1 - - bibi:

gud vad underbart. jag följer hortus botanicus på insta och vill jättegärna åka dit<3 eller till vilken botanisk trädgård som helst egentligen. hoppas ni hade en underbar dag puss o kram!

Upp