Första dagen i London 20 april

vi for till London två dagar efter vi kommit hem från Amsterdam! sånt har man egentligen inte tid med när man pluggar heltid men det fanns pjäser to watch friends to see


det var jag och Tobias. här var när vi hade lämnat väskorna på vårt Airbnb i Hackney och hade här åkt till Shoreditch o promenerade


vi drack kaffe på Origin Coffee, bla denna cold brew


vi gick vidare i vackra Shoreditch...... hittade en uteservering som var stängd


men vi var glada ändå vi var ju i London. ser nu att jag fått mkt färg sedan dess #blessed #summerglow



Hittade en Roa


Sen gick vi till Blitz som jag hoppades jag skulle kunna rekommendera, rik på andra människors gamla kläder men hittade inget, inte värt ett besök): ! 


sen gick vi till Old Spitafields market och hittade inget där heller haha/: 


när klockan slog strax innan fem letade vi upp en bar för då var det dags för drink


Tobias fick en svag gin och tonic #dissapointed #notdrunk


jag tog någon rosa historia med äggskum på som luktade lite för mkt ägg! denna bild hoppas vi kunna sälja som reklam till stället som jag glömt vad det heter


sedan åkte vi hemåt! denna var vår hållplats, Cambridge Heath hette den! Tycker denna bild ser ut som tagen ur en brittisk ungdomsserie men kanske bara är jag? den handlar om någon som bor vid Cambridge Heath och står och väntar på tåget.....där ifrån


när vi kom hem gick vi och köpte kinesisk mat och öl och åt hemma pga mkt trötta! gick upp tidigt men också trötta alltid


GODNATT (obs inte realtid utan när vi var i Lndn)
 


.
#1 - - tobias:

är det en ækta banksy jag ser!!!

Upp