Harry Potter and the Cursed Child but mostly it's just me

Ok!! Alright!!!!! Det är söndag i London och det betyder dagen för det vi faktiskt åkte till London för, dvs Harry Potter and the Cursed Child dvs "harry potter-pjäsen"!!!! Köpdatumet på våra biljetter är oktober 2015 japp det är sant(: detta är dock mellan första och andra delen när vi åt poké bowls utomhus! 


jag och min "raka mittbena". 


jag och lite ris som jag inte fick smaka just då): !!!


jag och lite ris jag just smakar(-;


sen gick vi och drack kaffe på Curators coffee gallery vilket inte var så himla mkt att ha(:


 

men bra ljus iaf


outfit of the day(: 
vet faktiskt inte vad jag ska skriva, här var vi ju bara påväg tillbaka till teatern


här är sista bilden vi tog i London för nästa morgon åkte vi hem svintidigt(: vill varmt rekommendera Harry Potter and the Cursed Child och att inte då läsa boken utan se pjäsen för den var en klass för sig? sen är det en svår rekommendation eftersom att den 1 kostar skjortan *unn* och 2 inte går att få tag på biljetter till i princip pga utsålt fram till juli 2018 och det är också så länge den spelas
men får ni chansen ta den, rota fram dom där tre stycken tusenlapparna ni har hemma som bara ilgger och skräpar och KÖP! *spons*
.
#1 - - bibi:

fiiiiiiiiiiiiiiiiiin

#2 - - Klara:

fan va sjukt å ha bokat så långt innan!!!! jättekul

Upp