lite mat jag åt en vecka och de jag åt med

jag och Tobias hade köpt lax av Erik som kom direkt från hamnen, äkta fin fisk!! all gothenburgers will know(-; norsk fisk dock.
Av den gjorde vi iallafall pokébowl för Tobias blev frälst i London. hade svarta bönor, marinerad lax, avokado, ris, gurka, purjolök, rädisor, aioli och teriyaki-sås pga GOTT! och gott blev d(:


han här åt jag med, precis som dom flesta dagar


här är Therese och James som kom på besök samma vecka. Dom skulle nämligen till Småland med Tobias och plantera skog! själv skulle jag till stockholm men det kommer jag ju skriva om i ett annat inlägg.
Vi skulle iallafall äta lunch i torsdags när dom kom hit, och det blev mackor med massa gott på pga sånt äter man i Holland och dom bor där.

Lite missvisande rubrik kanske men så kan det va! kram



..

Upp