London 21 april WB studios

en smarrig frukost à la London haha. Nej så skral men FAN så god! men #makecheeseslicersA THANG!!! Även Weetabix™ med choklad i mumsi mumsi. Detta stod vi oss fan långt på faktiskt ya bless


 

vi var uppe bright and early pga skulle åka tåg ett tag till Watford Junction and I mean...... mmm vet ni vad som finns där

JUSTE hade glömt vad som fanns där hihihi!!!

Obs obs! kommer inte visa jättemycket bilder där ifrån pga är ju roligare att se det själv, inte lika kul på blogg tror jag(: Och om nån inte vill se så läs inte mer av detta inlägg men tro mig det kommer bara bli bättre här ifrån.......
MEN! om ni tänkte gå så har jag ett tips när ni ska dit Köp INTE audioguide, inte värd


TOBIAS! Mitt sällskap för dag1. han var peppad


Jag! peppad! tog en snap. 


iiiiih! *cries real tears*
Ska förresten berätta för dom som inte vet vilket antagligen kan vara ett gäng: Jag ÄLSKAR Harry Potter, det finns inget som har betytt så mycket för mig i hela mitt liv. varit crayzey bout it sedan jag va 7 år ca! skriver också min B-uppsats om musiken i Harry Potter-filmerna *musikvetare* NÅ det var det om mig


wow! just det! en cool grej om denna dörren från Hemligheternas kammare är inte datorgjord eller så utan skapad med hela maskineriet!! så den rör sig fysiskt liksom, inte en synvilla men magi


ett kakel jag vill ta med mig hem och kakla badrummet med


en annan jag vill ta med mig hem mjau


detta ruuuum är GOALS 100% skulle nog iofs inte valt kakel till ett kontor? om man inte var toalettdistrubitör eller groda:P


så glad!! på g t hoggy see ya never
(ps hade någon gjort skuggningen jag har i pannan på en målarkurs hade dom blivit underkända? den ser så dåligt målad ut? vem har sån skugga)


hahahahhah


*smelling that butterbeer*


*tasting that butterbeer*
den var god och söt precis som jag


ja men vadå att vi hade med oss donuts från Sainsbury's VADÅÅÅ vi är gamla + studenter *massäck*


hej hej står bara utanför Privet Drive 4 med min honungsöl and i ain't even crying!!!!!!


ja men ni förstår ju


min gamla skola




en diva med diviga händer som fått in mat på Honest Burgers där dom var SUPERtrevliga och maten var asgod samt gick snabbt. På riktigt allt jag kräver från en restuarang men också sånt som inte går att räkna med överallt lol!!! drack även en honungsöl men en riktig med honung inte en översatt smöröl


Tobias efter några järn:P 


Sen åkte vi hemåt, alltid övervåningen. och kvällen råkade sluta när Tobias somnade på min axel i soffan!! 
.
Allmänt, Utomlands | Harry Potter, harry potter tour, warner bros studios |
#1 - - An(n)aL:

Uppskattar din blogg!! Speciellt när jag har en lång lista på allt jag behöver göra men VILL INTE. Har dock bockat av ett gäng grejer på listan så det är inte bara hemskt. Älskar Harry potter!! Igår när jag satte upp posters på schillerska så fanns det även en plansch som handlade om en bokklubb där de skulle diskutera cursed child!! Finns hopp om framtiden alltså

#2 - - bibi:

dröm ;'-)

Upp