sista dagen i Amsterdam var 17 april

selfie time!! skämtar. bara denna. vi åkte kanalbåt. gjort det varje gång vi varit här men det är faktiskt nice. det var svinkallt så hade två halsdukar


har funnit mitt signaturleende och det är väldigt svenskt. jag är inte glad att se dig men nästan inte ens ledsen heller


efter turen gick vi på café. tre sura damer pga vi var på ett café där en svinsur dam jobbade, värsta jag vet faktiskt


dessutom var min mat sen!! men den var väldigt god. bestod av granola och yoghurt (det ordets ursprung?)


wow jag är med på alla bilder hittills!! sedan gick vi till en konstig men JÄTTECOOL butik som hette Droog och ni måste verkligen dit! läs mer för att förstå varför....



en bit in i butiken, ut genom en dörr och fenom en trädgård finns en helt sjuk utställning eller liknande med fantastiska lokaler 


ljuset var dessutom helt sjukt vilket gav mycket!!!


sedan åt vi lite middag och åkte till flygplatsen där köerna var enorma pga slutet på påskhelgen ja just det det var ju påsk
.
Upp