Follow

helt vardagliga vardagar

Läjet! Vi åkte dit, vi gick vid havet
Vi är då alltså jag och Tobias min pojkvän om någon av alla nya följare (sexbotar mest) undrade!!!!!
 
 
en öl/te med Josefin
 
 
en middag med gravida Frida! Innan jag och Tobias gick och såg Crimes of Grindewald!! (inte så bra men alla fans har väl redan sett SAMT håller med?)


bokklubben pratade om Rich Boy över en öl på dansken hehe gött
 
 
efter det åkte jag hem till Anna där också Hanna var och vi drack glögg och åt pepparkakor mums
 
 
Anna^^
 
 
16/11 2018
med färger och papper i påsen för en vin-målarkväll var inplanerad
 
 
först gick vi på orkesterkonsert sen köpte vi sushi sen åkte vi hem och åt och målade och drack VIN! mkt rekommenderat koncept
 
 
en dag åkte vi till Vrångö! vi kollade utsikt för vi var lite tidiga
 
 
men målet var egentligen bastu + bad!! det var fantastiskt!!!!!! brände mig på en brännmanet dock men.. nu säger jag det.. det var vÄRT DET!


en humoristisk bild i hot tubben heheh (om du inte fattar saknar du humor/: )
 
 
Rebecca på en vinlunch på Bejing8<3333333
 
 
 
Första delen av Nibelungens ring av Wagner nämligen Rhenguldet!!!!! Så orimligt taggad både innan och nu efter när 3 delar till väntar!!! genialiskt att dela upp opera på detta vis
 
 
Anita! Några öl med henne på tom mage!!!
 
 
stämningen återställd: fylla magen igen. några dagar senare förvisso men men!
 
 
Matilda jag och Ulrika! Vi var och klättrade tillsammans med David och Karim! De är alla mina klassisar 
 
 
att klättra med säkring var det roligaste jag gjort wow!!!
 
 
28/11 2018
biblioteks-life
 
 
30/11 2018
biblioteks-life här med
 
 
ännu en måltid på Bejing8!!!! mums
 
 
Upp