23 + 24 aprl


Här sitter jag med kvällssol och vatten och skriver och läser. 
Denna bilden + bilder på mig själv var dom enda jag tog den 23e? Jag satt vid poolen i några timmar. Låter så fancy med en pool o vi kan låtsas att den är fancy.
Tog även en bild på en asstor spindel som satt på min prinsesshimmel<3


Idag (24e april) tog jag min moped o brummade iväg genom stan o visste inte riktigt vad jag tänkte göra men sen såg jag ordet beach vilket betyder strand på engelska o en pil, så då hoppade jag av mopeden o la mig ner på ovan nämnda strand. Om jag ska va ärlig har jag ingen aning om var på ön stranden var. Den såg iaf ut såhär



Här satt jag ett tag o hade konstig bränna o massa prickar o sneda solglasögon o jag läste o tog mitt första riktiga dopp i Pacific ocean (vad är namnet på svenska?), det är skamligt jag vet. Det var varmt! 
Kan alla träffa mig när jag kommer hem o se med egna ögon brännan som kameran vägrar ge mig?!?!!!!
Tycker det är charmigt när en ser kameran/mobilen i glasögonen vad tkr ni (-;



Vet inte varför jag var naiv mot detta?!!?!
Men det var jag o plötsligt blåste en kraftig storm upp o regnet öste ner och jag fick fort slänga på mig kläderna o sen åkte jag genom regn i typ 20min tillbaka till stan. Tur att jag hade badkläder på mig under hörrni!! Blev genomblöt (:


Kom in till stan o provade ett café med namnet Salsa som skulle stänga köket snart. Visst charmerande måltid! Den var god iaf


Kom hem o solen bestämde sig för att titta fram hihi! Hängde upp kläder på tork o bytte såklart till nya. 
Ändå bra dag, tänkte åka till stranden igen imon!! 


#1 - - pappan:

Pacifistiska oceanen är det...
Va charmigt det är när man ser kameran i dom heta glasögonen hörru!!

Svar: Tack pappa dig kan man lita på!! <3
sara h

#2 - - bibi:

alltså du ser brun ut på kort!! tro inget annat. detta är ett mordhot

#3 - - bibi:

Hahahaha pacifistiska oceanen!!!!!! #pappaskämt

Svar: Förstår inte kan inte svenska längre
sara h

#4 - - Tobias:

Ok tänkte berätta vad det hette men nu håller jag det för mig själv efter att läst kommentarerna!!!! Jag är busi

Svar: VA! Så får du inte göra
sara h

Upp