Follow

bitar av Way out West

(inte för att jag valt bort bilder utan för att jag inte tog speciellt många)
jaha! dags för lite festival mitt i vandringen tycker jag! det kanske inte går att tröttna på Kungsledens vackra vyer men det kan vara skönt för mig att skriva om något annat, har ni tänkt på det........ närå, jorå. Nu kör vi


sommarkollektivet i sångsvanen (det är jag, Tobias och Jakob) styrde wow-förfest som innefattade grill, alkohol och SOL, VÄRME! Bless. Martin var där


Naomi var där också bla. Vi hade en viktig fotosession med min finaste planta innan vi gick till festivalen(:


lite senare när jag och Anna speglade oss och hon åt ärtglass. hade kryckor pga vad jag trodde och tror var hälseneinflammation): spoiler alert från vandringen med andra ord! följ bloggen för att få redan på hur det hände?!


här var nästa dag!!! jag var med Naomi, Kalle och Linn och vi satt utanför och söp. skämt men vi drack Capris kir (?), blev såna här efteråt


såna här blev vi också^^


vi styrde våra steg mot dungen


minns inte vem som spelade men alltså ... !!! ni ser ju hur god stämningen var


Living for the moment


dancing on with the dude


kalle är bäst


hallå kom in ska vi inte köpa en dyr drink här inne?


men det blev ingen drink istället dans i oatly-tältet, som ändå måste erkännas vara bästa platsen på hela festivalen? GOD STÄMNING, BRA MUSIK, Duktiga Dansare (se ovan!)


en person som stod framför mig som hade skrivit ut schemat och satt kryss för vilka spelningar som hade varit(:


en person jag är kär i (Tobias) när vi väntade på Vasas Flora och Fauna på Pustervik!


Vasas Flora och Fauna(: 

en av de få bilder jag tog på lördagen(-: The Blaze!!


tack o hej Way Out West, vad jobbig och ansträngande och uttröttande men fin du är

.
 
 
Upp