borde sova nu

Sista gången vi hördes hade jag ännu inte kommit in på mina kurser och inte heller tagit ett rött bad (wow skrev barn först) för att fira det. Men nu har jag det. Här är badet:

Det var grönt först


Sen blev det rött då
Jag firade även att jag rensat avloppet, vill aldrig glömma det så skriver med det här(:


En december-soluppgång på min busshållplats. Jag var påväg till jobbet


En annan soluppgång fotad från Tobias fönster. Tror jag började jobba 15:30 så var inte riktigt påväg till jobbet då lol!!!!


Tobias adventsljusstakar (inspirerat av mig bara så alla vet). Som ni ser hade bara två advent passerat. Även sol 



Träffade Emelie en dag och fikade och kollade i bokaffär, sen träffade jag Hanna och vi fikade, sen gick jag på julbord på ikea pga gratis mat ju. Men jag är bristfällig vad gäller dokumentation av min vardag så denna bilden på baksidan av 7e Harry Potter-boken som fått ett olyckligt namn på prislappen representerar alla dessa händelser!!!!!! Vill bara rakt ut ställa frågan Vilka 9-åringar känner samhörighet med 17-åringar? Nej just det, ni har satt fel åldersgrupp.  


Jag och Tobias åkte hem till min pappa och åt mat och drack glögg och världens gosigaste/misstänksammaste (<- ett existerande ord?) katt representerar det. 

God jul

Upp