Mest november

Senast sa jag att det inte skulle bli ett långt uppdaterings-inlägg ever again men regler är till för att brytas RIGHT! Så här kommer nu ett till


En kväll i mitten av november gjorde jag och Tobias pizza med mängder av ruccola på.


En annan dag i samma månad träffade jag Bibi och vi letade lunch på fem ställen som alla var fulla. Tillslut hittade vi Åhléns café och åt detta^ helt ok gott. 


En annan måltid gjorde jag och Tobias renskavsgryta! Den blev mycket god


Jag och Tobias går ibland promenader, här runt Mossen (enda slingan vi gått än iofs). Har har en sprungit många kilometer /fotbollsveteranen 


För att fira att vi gått promenix köpte vi bakelser. Skoja. Däremot för att fira att Tobias första tenta-vecka var över. Och min biologi 


En dag efter jobbet tog jag en fika med Martin för vi hade jobbat tillsammans. Kom hem två timmar senare än vanligt men det var ok


En morgon gjorde jag och Tobias amerikanska pannkakor och här är han i motljus 


DEN PERFEKTA AVOKADON


Tog en fika med Bibi!! Antagligen efter att vi julhandlat lite. Drack pepparkakslatte hm


Jag och Tobias åkte hem till min mamma och bakade pepparkakor + lussekatter. Här är min mamma o min äldsta lillasyster som lärt sig posea nå jävulskt(:


Buhu gick hem från jobbet pga extremt strul med skolan vilket gjorde mig ledsen. Köpte tröst och tog kort på det


Fick även denna av Tobias för han är snäll


Gick till komvux o pratade om problemet och det är löst nu alla kan va lugna. Drack te och åt världens godaste muffins som var mjuk pepparkaka och lingon i mängder.  



Med dessa två som sällskap!!!!!

Saker jag ej har bilder på: mitt eget arma ansikte, varje gång jag jobbar vilket sker en del, en hel helg i Jönköping.

Dessutom märkte jag att jag blivit sämre på att fokusera kameran): ursäkta det jag ska tänka på det

#1 - - bibi:

Två saker 1 dat avokado doe och 2 den muffinsen mmmmmmmm va god den va kolla bara på mig mitt ansiktsuttryck säger allt!!!

Upp