22-23 december!

När det fortfarande var dan före dan före dopparedan gick jag och Tobias till Tåget™ som står på Chalmersområdet pga Martin och Kajan hade hyrt den

Tex så var Jakob där och latjade på borden som den galning han är!!!!!


Hage var där och visade hur han skulle sett ut om han sålde knark *eyes never visible* Bra taktik 

Jag stannade en knapp halvtimme pga hade druckit 3 suröl innan vilket inte kändes helgött. Mådde lite illa/:


Vid tre kom Tobias och Jakob instövlandes och somnade på tre röda (?). Nästa dag åt vi gröt sen skulle vi sista minuten-handla julklappar



När vi åt sushi berättade jag en grej Jakob inte kunde tro sina öron om. Minns ej vad
När jag äter sushi tar jag alltid bara avokado-nigiri, vet ej vrf, kanske för att det alltid är gott samt pga är mkt känslig mot att personligen lukta NÅGOT matigt speciellt fisk. Är typ perfektionist vad gäller doft? Kanske ni aldrig märkt(-; ):




Letade julklapp till Jakobs mamma


Här var vi påväg hem igen (dvs i hissen) lyckad shopping asså!!!!! 
L-skar julshopping för evigt (gilla om du fattar skämtet)


På eftermiddagen åkte vi alla tre ner till Varberg. Tobias tog denna bilden pga jag och Jakob hade prick likadana kläder: svart tröja, gråa byxor, låga martens.. What a night!!!! Nu syns ju bara tröjorna dock men tro mig på mitt ord 


Hemma hos Tobias pappa åt vi julbord, drack nyimporterat rödvin från Australien och öppnade lite julklappar. Och spelade bingo

Och nästa dag var det julafton(: Men det får ni se en annan dag!

Upp