a lil' quizzidizzy

denna dAm taggade mig i en roli frågestund så här kommer den ! 

What’s your most vivid childhood memory?
minns mkt väl alla gånger jag hälsat på mina nyfödda syskon på BB (4 st) ! förutom David sorry men var bara 1,5 år då/: minns dessutom första gången jag grät tills jag skrattade (?) och mina föräldrars vattensäng och när David stoppade in fingret i en lampa och fick en stöt samt när Isac skar sig på en sax när han var typ 3 år (han e snart 15)

Who in your family are you closest too?
skulle säga min mamma antagligen men även mina systrar plus David o pappa o Andrea (bonusmamma) ÄVEN Eric minst Isac tyvärr men HAN E I DEN ÅLDERN™ men det kommer för han är en fantastisk person! summa sumarum hela familjen bra va

 

Were you popular in high school?
det är typ högstadiet va? ja rätt så, vi var ett asstort gäng på typ 14 pers på högstadiet som jag hängde med o det var kul

What’s something you’re bad at?
spara på miljön lol! hatar nämligen (mitt) kissljud så spolar alltid vatten när jag är på toa även ibland när jag är ensam hemma): gud förbjude att någon hör att jag tömmer blåsan när jag är på toa!!!!!!!!!!
 
 


 
Vad är du bra på? (den här frågan la jag till själv)
Tex rimma. bästa rim-ord: häst
Lära mig låttexter!!!!! Äger på det? vet ej vrf

 (kul!! /gimli)

What’s something you’ve been really proud of lately?
har tagit mkt stort ansvar i vårt fältarbete och det känns som om alla vill rådfråga mig innan något sker vilket känns så kuuuul, äntligen något jag är intresserad av och kan GLÄNSA i!!! plus att rätt många kollat på mina videos hihi!<3<3<3<3

What’s the last book you read?
Hm den senaste jag läste ut var Kafka på stranden vilket är pinsamt för det var i somras...... har dock läst massa kurslitteratur så HÅLL KÄÄÄÄÄÄFTTTTTT

What’s something you’ve always wanted to try?
tjäna skitmkt pengar hm undra hur det känns
föda barn skämta
 

What makes you nervous?
tanken på att föda barn...........): 
citat bibi: män i grupp 
samt snubbar™

What things would you save if your apartment were on fire?
mig själv
de 3 flaskor Bombay Sapphire vi har
Tobias

 
#1 - - bibi:

KUL ATT DU GÖR DETTA QUIZ <3 Alltså även att det var askul att du skrev att du skulle räd

#2 - - bibi:

rädda tobias????????????*

#3 - - chrissy:

hihi rolit me quiz!! så mkt igen kännan de oxå spec d där me a känna skitmkt pengar" d träffa rakt i hjärtegropen! ;(

Upp