mitt år del 2

april
fortfarande kvar i USA och San Fransisco som ni förstår(: vi åkte till Alcatraz som jag varmt vill rekommendera och ta en audio guide!!!! gillade verkligen det hele. 


jättekul att det var så låga moln när vi kollade på Golden Gate haha!! coolt ändå


när vi kom hem färgade jag håret och Jakob var i Göteborg igen (?!? honom har man inte sett skymten av i höst......) vi åt på restaurang en dag och gick på Rio rio och jag var bakis i ett dygn efter


tatuerade mig!
toppade håret! 
gick ensam på opera! #vårförändring


var på modevisning på konstmuseet!


maj
 
hade tatueringsstudio hemma igen och det var supervarmt ute!!!!


planterade om blommor. vårstädning viktigt


guuuu det var såhär varmt i början av maj?


skådespelade i klaras film! var superkul


drack öl några gånger


mötte min pojkvän på ställen han cyklat till


var på brunch i ett svinfint kollektiv på 2 lång


juni
var på fest i labbet obs obs så här ljust var det genom fönstret kl nio<3


var på svartklubb och gick o la mig halv sex
två dagar senare gick festivalen jag projeklett av stapeln(: 


var på en till fest i labbet! hannas födelsedag firade vi här


vafan jävla bild. aja. åkte till Ludvigs land med ett gäng vänner. for ut på havet. tog selfies tills mobilen dog. älskar fan havet


sedan åkte jag och Tobias ut i Europa! första anhalt Helsingfors


vårt lgh i helsingfors som var jättefin!!!!!!!!!!!!! ett airbnb i tölöö så tips på den!


på midsommar när vi drack bubbel ur svinfula glas på Suomelinna! 



Här var i Tallinn. en stad som VARMT som FAN rekommenderas av oss. varmaste rekommendation: F-hoone


alla hus ser ut så här i gamla stan i Tallinn, ÅK DIT!!!!! åk dit. 


lagom till Tobias födelsedag åkte vi till Riga! fin stad men inte en lika varm rekomendation på den/: 


på sin egen födelsedag två dagar senare såg man ut som a real treat/tourist och var på vinbar i Riga efter en dag på stranden<3
 
.
Allmänt, Tbt, Utomlands | Riga, estland guide, f-hoone, helsingfors, lettland, sammanfattning, san fransisco, tallinn, usa |
Upp