amsterdam torsdag dag 2

whoooops bered er redan nu på mängden bilder i detta inlägg men vi såg ankbebisar ok


men bebisarna mötte vi lite senare på dagen. här var efter att jag skrivit på och skickat in min tenta (har jag alltid tentavecka förresten?). Mötte upp dom andra som skulle in på kanalmuseet, jag och Tobias gick och köpte choklad på livets butik Chocolátl! GÅ dit när ni åker till Amsterdam. vi köpte choklad för 45 euro


sedan var det raka vägen ner i kanalen för vi skulle åka båt!


vi drack vin ut fina plastglas! 


det ser varmt och gott ut!(: men det var FAN INte varmt


James och Therese!(:


sedan!!! åkte vi och hämtade pizza vid bloemenmarkt fast inte precis där utan gatan bakom


men muuuuuums! mkt goda pizzor som smakade smaskens. fanns dock en mkt oklar som hade små högar av toppings bla en helt kokt (!) ägg delat i kvartar samt en hög med oliver? ihopsamlat alltså!!?? smakade inte på den, kanske var den smarrig? 


sedan fortsatte skeppet på böljan den blå under himlen den blå


jävla FINT i denna stad asså



heeeej


hej där på dig med eller mig då kanske ska sägas för d ju jag


Helen o jag och vi var kalla, det ska vi inte sticka under stol med visst helen


åkte in i ett träd på kanalen/:


men hallååååååå!!!!!!!!!


hej bebis


hej på dig med! rödskägg


vad kollar ni på gänget(: english: what are u looking at the gang


jaha! fin! en kyrka(:


när vi hoppade av båten var vi mf frozen! ner till märgen! så vi gick gatan ner och frågade på flera ställen om dom hade varm choklad


det hade detta stället!! det hette Café "De Eland" haha älskade det, supermysigt


man var nöjd m chokladen(-:


sedan traskade vi hemåt!!! så nöjda






.
#1 - - Klara:

synd att de va kallt men ser förjävla härligt ut !!! tack för översättning av hallå gänget också!

Upp