ett mkt växtrelaterat inlägg

i tisdags tränade jag och anna 30 min för att också ha tid att gå till Blomsterlandet innan hennes tvättid började. Prioriteringar folkens! Vill ha denna men kostar mkt. får skaffa jobb först så jag har råd(:


Anna var där och go. vi hade sprungit dit därav denna skarpa inandning skojar bara en kul min


nåväl hem med mig fick jag tre krukor av modell större (fast inte jättestora men större än tex den på bilden) samt två växter. Denna benjamin-fikus som vi döpt till Benjamin (minns ej varför) skulle få en större kruka pga bott i denna i 2,5 år JAG VET OK! fortsätt scrolla för att se resultatet......


Här är en bild på två växter som ska få större krukor och två nyinköpta. med början från vänster är det större kruka, ny växt, större kruka, ny växt. hann gymma, handla växter och plantera nästan alla innan Tobias kom hem från skolan lite efter kl 12, älskarrrr tidiga mornar!!!!!!!! obs lilla syns inte så mkt men är en mimosa<3 den går ch lägger sig på kvällen ok


kolla inte på sladdarna som finns överallt. övar fortf på att vara bloggare efter mängder med år som det? så fint ljus i lgh var det denna dagen förresten? denna fick mkt större kruka som synes. tror den mår bra nu, gjorde ej förr.


även Benjamin fick en stor, hoppas på tillväxt *hotar m kniv* pelargonen fick också en ny fast ful kruka som pepp för att den vuxit för första gången på typ 8 mån vilket jag vill mena att jag har berättat för alla jag känner men tror bara det är Anna jag berättat det för flera gånger? jättelång mening vsg
Det där var allt från tisdagen!!
.
Upp