Nefertiti jazzklubb spelar inte bara jazz

hej där! lite cliffhanger på rubriken, kul! en kväll i förra veckan gick jag och Tobias i vårkvällen ner till Nefertiti *idyll!*

Här är Nefertiti


Vi hade druckit en hel del öl innan, när vi kom fram spelade Pale Honey och folk stod svenskt nog ca 5 meter från scen? Under sin sista låt bad PH alla att gå fram, vilket dom svenskt nog gjorde. Sen började Peter Björn och John som vi var där för. jättejättemysiga och bra varom precis som man skulle tro. 


efteråt köpte vi två LP, sen gick vi tillbaka för jag ville ha en bild och visste att jag skulle ångra mig livet ut om vi sket i det!!!! Vår edgy gängpose. tycker jag ser ut som en blandning mellan en väldigt gammal och en väldigt ung person här


sen gick vi hemåt *genom vasa* (obs sant) och kollade på knoppande träd


..
#1 - - bibi:

åh sara!!!!!!!!! wow!!! du är så modig! du vågar ta för dig i livet! är mkt imponerad!!!!!

#2 - - bibi:

jag har druckit 2 gin+tonic men låt inte det förringa mina ord!

Upp