Vi åkte till rätt ö: Vrångö

hallå vi åkte till Vrångö på en av sommarens finaste dagar!! kolla här


Martin orolig pga hittar inte ön??


jag glad pga ute på havet vilket jag älskar


glad igen pga snart vid stranden en annan sak jag  Ä L S K A R


hej hej jag är här nu


berättar en historia för Martin(:


??????


vad tycks om mitt solglasögonfodral? ligger i sidofacket där. gillar det inte så mkt men det kostade 10kr


hej d jag.
ok ska ta det LUGNT med bilder på Mig Sj nu kanske(-:


min lunch! det är en sallad med bla nektariner igen. svingod



en ängel som heter Martin


en ängel som är jag:P Läste Invandrarna


ännu en ängel WHAT! det är Tobias min pojkvän


dags för doppet! inte varmt


efter ett antal timmar och klappande av 1 st hund begav vi oss mot färjan

 
no Pappirasi ppls


 
MEN VA!!! <3


hejs
 
Upp