en jättebra lördag

hej hej! första helgen i februari innehöll en superbra lördag! bland annat var vi där jag alltid vill vara nämligen på operan(: skulle se Elektra som var en kort föreställning! fast den drog ändå över tiden(: ? men var iaf bra tyckte jag! 


min dejt var som vanligt Tobias!! en strålande person på många vis


vi satt väldigt högt upp vilket var tråkigt för det var ganska många tomma platser på tex parkett och på balkongerna med


efteråt gick vi på Sjömagasinet! jag hade med mig ett öra rött(: kolla fin bron är utanför!!! 


åt så jäklarns god mat shit shit! samt drack vinpaket hehe... gott m fem glas vin


vi var där med Tobias mamma och hennes pojkvän som var i Göteborg under helgen! what a treat, tur för oss!


sedan gick vi på fest som mest var sån här. hängde i sängen och spillde öl pga vinpaket tidigare den kvällen/: 
men superdupermysigt ändå! 
.
#1 - - matilda:

SÅ extremt fräsch å läcker på första bilden!!!

#2 - - Emelie:

Så gullig bild på Tobias!!

#3 - - Emelie:

(Tänkte att jag inte ens behövde säga att du var apasnygg??)

#4 - - Klara:

herregud vilken hemsk bild men rolig så det e ok! kul att träffa er på fest<3

Upp