lördag i uppsala på kvällen

välkomna till bloggen igen. fan va gott det är med godis öl och Tobias alltså!!!!! nåväl så här såg resten av lördagen i Uppsala ut!


!!!! Gråter !!!!!
en liten lur innan kvällen drar igång som det heter


jag tog ingen lur men kanske borde ha? ser trött ut.. är mitt hår såhär ojämnt haha?!?!? HJÄLP!!!


jag höll istället ställningarna vid musiken som säkert var jättejobbig att försöka somna till pga satt vid denna sidan som jag älskar!!! och som Jakob introducerade<3 ps vet inte om den fungerar så bra i mobil


sedan gick vi på nation! varför har tobias solat solarium i smyg eller nåt???


här var vi på V-dala nation. fattar inte riktigt principen men köpte en billig drink så var nöjd. är tydligen en sån som biter på sugröret? vem visste


mina dejter *wow!* en som dricker öl och en som älskar V-dala. plus två till höger om dom som jag är rätt säker på pratar om mig/oss/kameran/v-dala nation pga dom stirrar in i linsen på alla bilder


Gulliga!!! 


fick in nachos som var jättestarka(???) men var svårt att lokalisera vad som var starkt): så en annan fick tvinga i sig):


J med nachos!!!! 


sen gick vi till Kalmar i Småland och drack lite öl och tittade lite snett sen gick vi hem<3

.










 
#1 - - Bengan:

åh.blir glad av o se er, kan vi ses irl snart?:') <3

Upp