På allmän begäran!

så ska jag visa vad jag gjort "när jag varit borta" "från bloggen"
jag hade tentavecka som alltid(: 


en dag för en månad sen (!!) träffade jag Emma och Erik över en ramen på Ramen ya. var min första riktiga ramen och var mkt god!!!


sedan gick vi till Hagabion och drack öl som jag inte gillade alls): men ändå god stämning
har en annan gång också umgåts med emma och erik. Vi gick till affären pga vi skulle ha frityrafton som man ju ibland har. Började med mozzarella


fyra timmar senare (?!?!?!?) hade vi DETTA! mozzarellan hade dessvärre smält ut i fritösen(-:
åt inte upp allt för det är väldigt mättande med friterad mat/: 


här är Erik! han hade hängslebyxor som var jättefina


här är Emma som var fredagspepp


har haft hem Martin på vin och På spåret-repris på en söndag


har fått in lite ljus i vardagsrummet och blivit påmind om hur skitiga våra fönster är!! men så var det när vi flyttade in därför ska det så förbli.


har åkt hem till min pappa när dom var på skidresa för att passa katter! Det var fint ljus(,:


Tobias var sjuk): </3 men fin och taggad på katter kanske


här var en katt! whisky heter den lol. ligger o har d bra i badet som ni ser hehe


Det var det som var det hejdå!


.


 
#1 - - chrissy:

KATTEN i badKARET??????? grÅTer!!!! jahaharååå. ps trodde d var jättemkt rödlök i din ramen ja ba "gött" sen såg ja att d va kött :/ :/ :/ mkt kontrasterande känslor just nu :s :S

#2 - - Klara:

haha också säker på att de var rödlök!! skenet bedrar... fint ljus i många bilder?? härligt med sol! och härliga bilder ..!

Upp