Början av juni!

en dag hade jag ärenden i Kålltorp, och mellan dessa knackade jag på hos Linnea! vi tog ikapp oss


några dagar senare hade alla ärenden fallit på plats:P o det var dags för Picknickfestival. Hade lite tid på "filten" m dessa


och dessa! Jag var glad pga har nu "flera års erfarenhet av projektledarskap" dvs är 100% anställningsbar på operan på den punkten
ps kan hända finns det folk som ej vet att jag var projektledare för detta och förra årets Picknickfestival?? det var jag iaf(:


sånt får man skåla för några dagar senare! Och en skål i samma dryck för att Jakob flyttat in hos oss över sommaren


efter skål gick jag och spelade bowling med Picknick-gänget. jättekul med bowling!


en annan dag gjorde vi egen potatissallad!! blev svingott!!!! åt med skruttig korv


senare men ändå samma dag gick jag och Tobias på balett med Bibi och Anna. Svansjön, tyckte inte om den(:


.
Upp