kolla vad jag köpte i London

Inte mycket men lite köpte jag. 


en rosa handkräm från Vaseline pga behövde en bra! och den är väldigt bra!
en sleep mask från oh! K som jag gillar mycket! har använt kanske fyra gånger men tror det är fler än 5-6 användningar? verkar så(:
en stor nessecär för att jag inte har någon stor! blev en plastig från Primark för £3
en rosa ögonskugga från Mac som heter Fashion's Field day och som jag ÄLSKAR!!
en liten burk med Carmex lipbalm pga Hanna sa att det var bra och mitt tog slut
en fake-tan från St Tropez som ska användas i duschen!!! man vill ju ha läckra ben när värmen smyger på(:
en inpackning från Lush som heter Fluff-Ease för den var billigare där! har använt tidigare och älskar den!!



här är ögonskuggan som jag som sagt ÄLSKAR. perfekt glimmrig rosa



.
Upp