en månad som passerat: oktober

kaxigt att börja med en sån här bild, går den att toppa? Fortsätt läsa för att se svaret....
En kväll skulle jag till Fanny på förfest. såg ut så här i mitt ansikte


så här såg jag ut i spegeln, kul outfit


så här såg Fanny ut på dansgolvet


så här såg Fanny ut på dansgolvet:P


dagen efter kom Nora och Anna hem till mig och vi drack bubbel och åt pizza YAAS


dagen efter det var jag uppe med tuppen, precis som jag var dagen jag träffade Nora och Anna, pga vi skulle ha auditions på Operan för Monstret i Labyrinten. det var mkt trevligt!!!! Synd bara att man missade solen utanför hehe/:


en dag när jag o Anna hade tränat. Kan ha varit denna gång vi gick innan konditionsdelen började hehe, win


här är en dag när jag gick på Kult för andra gången pga som sagt ÄLSKADE den


sen träffade jag Johanna och Mette som också såg Kult och vi gick till Lilla bommens bar och det ser verkligen ut som om vi hade en hård kväll men var nog mest Johanna som var dålig på att ta bild/: och Mette som blev halvbra på bild


en till pizza- och bubbelkväll. kanske en av de bästa kvällarna........? Med Fanny som ni ser!


vad i...



.
 




 
Upp