ett vanligt inlägg om opera och vänner

det är skönt när man smäller ihop massa bilder tagna under en väldigt lång period för då ser det ut som jag har massa tid att hänga med folk och hitta på saker!!!


här var en dag när jag gick på 7 dödssynderna och Gianni Schicci pga fick personalpris, även om jag och Tobias ska se den i december. Nåväl, då får jag se första och sista föreställningen, KUL! Den var bra, kort och rolig. Bra inkörsport för den som vill(-; se den!


här var en torsdag när jag varit på operan hela dagen och rep med barn- och diskantkören hela kvällen och hade en inlämning följande dag kl 16(-: planerade att vara vaken tills inlämningen men lyckades bli klar innan dess. Go me


när min tenta var inlämnad var jag och Anna på gymmet och det var JÄTTELäskigt där


efter gymmet måste man dricka öl det är sen gammalt. speciellt när ölen är en TENTAÖL Heyo!!!! Anton var där (han är bakom mig som ni kanske ser...?) och KALLE va där. Och jag var tokig


på lördagen var det konsert med barn- och diskantkörerna på Världskulturmuseet och jag gick med några barn på utställningen i pausen, såg denna fina


jaha.. här hängde man med två sura haha!!!! blev bättre efter några glas



.
Upp