hej vad sporadisk jag är!

Goddagens alla.. tror att det ändå är ganska många som vet om detta, men är så seg på att blogga som jag är pga pluggar 200% ????? vill understryka detta dels, samt gärna få komplimanger på hur duktig jag är om ni har några sådana hehe, komplimanger ass

Nåväl, minns ni för två månader sen lol? Då var det september och träden hade bara BÖRJAT bli gula. jag ska visa vad jag gjorde då


jag var hos Frida och åt vietnamesiska vårrullar med henne, Fanny och Vendela. Gott samt trevligt! 


en annan dag gick jag o Tobias på dejt! Vi gick till BOV som ligger två gator ifrån oss. först fick vi vänta ute och tänk att det faktiskt gick


sedan fick vi plats där inne o åt god pizza!!! och drack vin och shit vilken ynnest att ha en så bra person som Tobias i sitt liv och till och med bo med och dela säng


en av många gånger jag pluggat med Fanny på pedagogen, trevligt


ett träd nära mig som var gult på toppen ett tag! obs bara toppen


en kväll skulle jag och Tobias till Operan och kolla på dans! Då såg vi Kult. Jag ÄLSKADE den


en morgon åt jag frukost med Rebecca och Fanny. sen gick vi på outlet


sen åkte jag hem och minns inte vad jag gjorde, sen åkte jag till Fanny igen. Det var kanelbullens dag och det var pizzolato


en kväll tog jag en öl med Tobias och Martin på Dansken


sedan gick vi och såg The Square som vi pratat om att se i minst en månad!!! äntligen! Har tänkt rätt mycket på den efteråt vilket jag tänker är ett gott betyg, även om jag inte älskade den


slutligen en bild på livets GOSIGASTE Fanny en kväll när vi pratat om musik i flera timmar, såna e vi


.
 
Upp