inte för så längesen

alltså seeee vad gullig! Bjöd hem Bengan på bakelser och bubbel

både gott OCH treVLIGT!!!!!


dagen efter åkte jag hem till Emelie. Fick wienerbröd och metal!!!!


jag i en basker jag äger


En Anna jag känner!!! Vi skulle äta tacos med lite kompisar hemma hos henne och Anton


sedan åkte vi till kyrkogården för det var allahelgons dag


jag med mitt största palettblad och typ en av mina största växter. den är sick fast syns typ ej på bilden


på söndagen ja detta var inte nu i söndags men söndagen innan (jag är i FAS?!?!) så träffade jag Sofia, Jakob och Martin för de två förstnämnda var i Göteborg för några timmar. Vi var på da Matteo


här är när vi sa hejdå, så kul det var vara ändå!!
obs att Tobias var bortrest och därför ej följde med</3


efter da Matteo kom Frida hem till mig med en flaska bubbel! Vi lagade risotto och vi pratade politik och vi drack rödvin. Så ungefär


.
 
 


#1 - - Emelie:

Hahaha kan verkligen inte släppa hur fruktansvärt jävla ful den där bilden på mig är.......måste sluta tramsa så fort någon tar upp en kamera.......nervöst ticks.........

#2 - - Karin Irestad :

vilket rödvin är det som omnämns i den sista bilden?. Måste vara en ny sort...;-)
K.I

#3 - - Therese:

Love yo flower and yo face

Upp