när jag jobbade på Kulturkalaset

Hej här kommer en vecka i slutet av augusti när jag jobbade på Barnens kulturkalas som områdesansvarig


Jag och Josefin jobbade tillsammans ibland tex här när vi skulle *arbeta administrativt* (<- tror vuxna gör sånt?)


ett av mina områden var palmhuset, kär i det


där inne hade jag filosofiska samtal bland annat som jag ansvarade för men inte var med i för det var för barn


jag ! under en enorm monstera


min favoritväxt i Palmhuset som är 100 år gammal


jättejättejättefint palmhus speciellt i kvällssol på sensommaren


en dag kom Tobias och Therese på besök! Då visade jag dom mitt favoritträd


Och det var det! Gick i Birkenstock hela veckan pga hälseneinflammation ju men vädret var strålande(-:


.
 
#1 - - Therese:

Och nyckelpigabäbisarna! Dom förundrar mig fortfarande!

Upp