litet besök och höstljus

2/11 2018 
looking amazing as always förlåt men jag gör ju verkligen det
 
 
iallafall, Jakob och sofia kom ner till Göteborg från Uppsala, vi bokade Ramen Ya och åt således en varsin ramen..... ya
 
 
*shoppade* under dagen dvs kollade på kläder som ser likadana ut som de vi har
 
 
jaha sen gick jag på karaoke med några i klassen och det var verkligen ALL THAT
 
 
 
nästa dag åkte vi på lite loppis Stadsmissionen
 
 
och sedan kollade vi på Karlsborgs fästning (gick ej in, var dyrt) åt även thai i Kungälv
Trodde verkligen jag var flitigare på att ta bilder men tydl inte/: 
 
 
hittade iaf denna kappa på Stadsmissionen! Mycket värt
Goal 4 2019 ändå: bara använda plagg får ta sig in i min garderob(-: 
 
 
va gullig!


12/11 2018
ett par byxor jag endast får komplimanger om av folk som Kan Mode™ 
 
en kaffe med William UTOMHUS! När ska utomhusserveringen sluta för mig 2018..... läs vidare för att veta mer
 
 
 
åååh sen träffade jag Anita för första gången! Det sa bara klick........ 4 real though vi har hängt sedan dess och OFTA
inte för att hänga ut henne men 1. hon bor i Gbg men är från Australien och 2. jag frågade henne online (instagram) om hon ville ta en öl (som resulterade i mötet OVAN) och på den vägen 
 
 
en frukost hos fanny<3
 
 
me being all that magic that i am
Allmänt | kungälv, loppis |
#1 - - chrissy:

du e verkl all that magic!!! <3<3<3

Upp