Dopp på Gotland...!

Fyfan har ni badat på Gotland? Det är så jävla kallt och noll % skönt sorry alla!! Men så tycker jag vilket syns på min min här ovan. Men jag gjorde det. Här var innan


Här var efter(: glad att det var över


Tobias hoppade också i det kalla plurret


Senare gick vi och fikade. Här ser jag ut som en överdriven och intensivt fejk-trevlig person, vilket jag typ inte är


Här är kakan vi åt! Det var en morots. Så brun arm jag hade</3


Tobias omringad av blommor <3__<3
senare men ändå samma dag åkte vi hemåt mot sommarstugan!!


dagen efter åkte jag och Tobias till Oskarshamn för att gå på loppisar


vi köpte en del men tyvärr inte denna tavla


vi åkte tillbaka till stugan när vi shoppat loss och då fikade vi


ännu lite senare åt vi varma mackor(: mat är som bekant livet


.
#1 - - norrbotten emma:

heh jag har inte ens hunnit ta ett dopp alls i sommar =) jobbat jobbat hela sommaren

Upp