first time in Visby

Herreguuuud hörni vad mycket vi har att gå igenom! Synd att jag pluggar väldigt mycket pga läser två st 100%-kurser men sånt är livet och jag mår bra tack.
Det kommer med andra ord att ta ett tag men ni är ju ändå ett gäng som en restaurang hade tyckt var otroligt jobbigt om ni skulle beställa mat pga många, vilket är kul! Men det kommer ta ett tag men då kan vi njuta av sommaren extra länge visst

Vi besöker Gotland, kolla här


där är första bilden på en morgonpizza som jag och Tobias delade. den var god men lite stark


efter frukosten gick vi och kollade i affärer lite. denna var dyr och fin!! 


ägnade också tid åt att lapa när andra var inne i affärerna för länge


min fråga är: gjorde vi nåt annat än att äta på öjn? i princip ej är svaret


Ändå ett liv man vill leva helt klart!! Tobias var pepp iallafall(:


 
 
 
Så himla speciell och udda stad Visby är ändå mvh Storsta'n
men också jävla fint såklart


jag i en av många ruiner


Tobias i samma ruin! Visst har vi "fått färg"?? det var då det


 
verkligen jättemånga ruiner har dom. vi ägnade en halvdag


så himla många fina hus också, wow visby WOW!!


 
massa massa stockrosor

 
Mitt och Tobias framtida hus bara
sen hamnade vi utanför muren! 


Tobias planerade att smälla upp bostäder


jag framför muren(:


jag på stranden(:


sedan tog jag inga bilder med kameran men vi gjorde oss iordning på båten för att sedan gå och äta mat vilket vi gjorde med BRAVUR! och i flera timmar. såhär såg jag ut under den kvällen innan vi gick från hamnen

kram
 
.
Upp