Livet i en studentstad som färdigutbildad

god morgon det är den andra mars i Kalles lägenhet. Vi äter frukost på golvet
 
 
 åt denna strålande frulle, vill alltid ha färska bär!!!


jag var exceptionellt varm och go när jag tog mig ut på stan med min jäkla rullväska som visade sig vara svår att dra i snö(-:


jag tog min rumpa till Drop Coffee och åt den bästa lunchen jag ätit på jävla länge!!! älskar gott kaffe, det är livet ju
 
 
sedan hoppade jag på ett tåg med Martin och Tobias till Uppsala! Vi hamnade i Sofias soffa, åt mellis
 
 
Tobias, Sofia, Jakob och Martin. Vi tog oss in mot stan. hur sjukt att klockan var 17 här, så mörkt
 
 
först ta kort på alla hus
 
 
och snickesnacka lite vänner   E M E L L A N 
 
 
gettin that instagrammmmmm!!! 
 
 
 
en kik på Uppsalas blåaste hus
 
 
 
 
en runda på stan
 
 
vi skulle spisa burgare i en källare! På någon nation
 
 
min burgare! och min öl, den ena satt fint, den andra var för stark///: 
 
 
tiden för gruppbilder är nu
 
 
sedan: på G mot nästa ställe
 
 
som under denna kväll var HEM
för vi skulle kolla på finalen av På Spåret
 
 
första dagen i Uppsala markerar här sitt slut
 
kram
.
 
 
 
 
 
 
Allmänt | uppsala |
Upp