pizza och ÖL

guuuud vem minns detta INTE jag!! Long gone nu hihi visst!!!! snö vad är det liksom L O L!!
 
 
nåväl en kväll i februari åkte jag hem till rebecca med en flaska rödvin och hon bjöd på mat! Såpass angenämnt
 
 
 
en annan dag hade min lillebror David spelning med sitt band, jag, pappa och min farbror åt på Bejing8 innan
 
 
en annan dag gick jag och Anna på Ikea, as you do. Nämen vi var Ute Efter Saker!!!
 
 
först spegla sig lite som en gör
 
 
en kväll åt Frida hos mig! och vi drack väldigt mycket alkohol. Sen avslutade vi med ugnspannkana och var inte ett dugg bakis dagen efter, Ett MiRaKeL!
 
 
 
en helg i slutet av feb så var jag flytthjälp till en morbror! fick pizza efter samt öl ehhhh dröm. gick att äta ute i solen!! fast var otroligt kallt
 
 
en kväll på Maggan med Josefin och Bengan!! var väldigt kallt trots att vi var inomhus/: 
 
 
det om det!'
 
.
 
 
 
Upp