Barret rök

hej! ja jag har ju redan "avslöjat" att jag klippt mitt hår! här var på jobbet innan jag gjorde det. väldigt långt hår ju. men också en utväxt som jag kommit att hysa starka känslor mot, och dessa känslor var inte bara postiva
 
 
när jag hade jobbat klart åkte jag hem till Hanna och Lowe och dom bjöd på mat! och pratar om maten på denna bild ser det ut som. Det var Hanna som skulle klippa barret!
 
väldigt viktigt med dokumentering tyckte sara h!! dvs jag. vi poppade bubbel och sen slog vi mig ner
 
 
Nå, här är resultatet! som vanligt drar jag en *bekväm* pose. googlar "where to put hands during photo shoots"
 
 
ohyggligt nöjd med detta korta! Det är ju relativt kort jämfört med hur det var tidigare, men en ganska lång kort frisyr. Eller? Rösta gärna.
 
 
Det var allt!
 
.
 
Upp