ett inlägg lastat med mobilbilder!

Från senaste tiden som i "när jag hade lämnat in min uppsats" för innan dess har jag väldigt få bilder från efter nyår
 
ps fler inlägg om USA kommer såklart
 
 
här poppade jag och Anna en flaska cava för jag hade lämnat in min uppsats (whoop!) och Anna en stor rapport. Vi var nöjda och belåtna och kvällen slutade med ett glas vatten så att säga.
 
 
 
men innan dess hade jag varit på jobbet! En sol hade strålat in genom fönstrena. Finaste finaste Palmhuset
 
 
en dag skulle jag till biblioteket, då var det sol igen! Tänka sig. låg dock såklart, det är ju vinter
 
 
en annan dag när jag skulle jobba och solen inte ens hade gått ner fast klockan var fyra
 
 
ännu en annan dag precis innan jag klippte det här håret! nostalgiar det lite pga wow långt!!! men trivs himla bra i kort så mig går det ingen nöd på
 
 
här tog jag lite bilder på mig själv(: innan jag skulle gå och köpa........
 
 
SEMLA! yeah ya better believe. alla som följer min instagram vet:P



Nåväl, det var det! hejdå!
 
 
 
.
Upp