några dagar från mobilen

"snö" kom det en dag! då gick jag och tobias ut på promenix. Härlig aktivitet ändå, iallafall tillsammans
 
 
senare samma dag kom Linda hem till mig och vi drack champagne (!!) och åt prinsesstårta som hade blivit över sedan min familj var hos oss tidigare på dagen. Obs dom hade alltså med två tårtor. mysigt OCH gott!!
 
 
en annan dag åkte jag och Rebecca till Ramberget för där hade hon aldrig varit. hon fixade en snögubbe
 
 
sedan gick vi till Alkemisten och fikade
 
 
en kväll träffade jag min bokklubb för vi hade läst klart vår bok. genomsnittsbetyget blev högt så läs den, ett tips från oss!
 
 
ännu en annan kväll åt jag och Tobias HAMBURGARE!!! fan vad god maträtt det är ändå shit
 
 
äkta smaskig
 
 
en dag pälsade jag och tobias på oss för vi skulle smaska semla
 
 
vi tog oss till Ahlströms konditori!! okej god semla, inte som Brogyllens men absolut god
 
 
senare men ändå samma dag lyckades vi äntligen få tag på biljetter till den där filmen du vet, vi gick ner till Haga, det var inte diskret. (Mange Schmidt)
 
 
vi tog en öl innan filmen, sen såg vi Call me by your name, SÅ bra, 9/10 från mig!! mådde så himla bra när jag såg den, aldrig obehagskänslor som det är ibland när någon är icke-normativ. snäll och bra och vacker film och musiken såklart och ska vi inte flytta till italien va.
 
 
.
Upp