avresa från kph i december

 
 
 
 
 
hej! innan jul åkte jag till USA med Tobias familj!! Antar (?!) att alla mina bloggläsare följer mig på instagram så att ni vet men en vet ju aldrig? heter iaf piratn där! Nåväl. Dags för avresa i dåtiden, vi åkte från Kastrup, där tog jag en STOR öl för jag var lite nervig innan, inget lugnar nerver som öl, d sen gammalt.
tog också ett smörrebröd med råbiff på, var svingott men gissa om jag bajade gött sen hehe. Skämtar.. tror det går att googla mitt namn och komma in på denna blogg så borde sluta, är arbetssökande nu ju (!!)
 
 
när vi kom fram var jag iallafall UTTÖMD på energi så jag grät, men sen kom det pizza och då åt jag den, sen sov jag
 
 
nästa dag vaknade vi innanför smutsiga fönster, låg vaken några timmar, sedan gick solen upp och klockan var sju. 
 
 
vår första dag på Los Altos Hills gator tog oss till IKEA, kroppen saknade Sverige va. Närå vi skulle köpa julpynt och eventuellt lite julmat. köpte en lingondryck av en svensk(-:
 
 
senare den dagen åkte vi förbi McD och försökte beställa "BigMac och company!!!" men fick bara burgarna//: det blev en snabb middag i bilen á la amerikat för vi skulle in i Teslafabriken och spana. där var det fotoförbud så ni får bara tänka er massa bilar typ
 
Det var alla bilder jag hade från 21 och 22 december! eller alla jag tänkte dela åtminstone, har ju flera versioner av nästan alla bilder för brukar oftast ta minst två per motiv. 

vi hörs!!
 
 
 
#1 - - Anonym:

Fanns det några gula bilar? / Trogen käsare ( läs mamma)

Upp