bubbel och opera och jobb

den är inne! Uppsatsen! Var vänder man sig då? Till bloggen, ingen tid att förlora med att fylla i med vad som hänt ju


en kväll efter jobbet på Palmhuset åkte jag hem till Frida för bubbel och BUBBEL BLEV DET! men kort kväll. skönt när man hinner trycka in mkt bubbel men ändå sover halv tolv. Här är Frida, Rebecca, jag och Vendela!
Alltså apropå att jag skrev om sömn så blir jag alltid så saknig mot sömn när jag pratar om att sova? vem är man


en annan kväll tog jag mig hem till Anna för bubbel och ost!! Livet som levs. Saknar denna bricka nu, känner att den hade fått mer uppskattning här och nu än där och då, kom tillbaka.......


en annan dag kom Tobias pappa och Helen till Göteborg och vi gick till Sjöbaren, åt vitlökskräftor till förrät och räkor huuuur gott


varmrätten blev "havets wallenbergare" SYNDIGT gott. 


en kväll skulle jag och Tobias på årets sista opera!! Gianni Schicchi och de 7 dödssynderna. Hade redan sett den ju men var väldigt bra denna gången också! Eller iaf Schicchi, gillar den! Först tog vi iallafall en öl på ett ställe där klientelet var sådant att man gissade att dom var på AW


Vi matchade väldigt bra och var en polkagris och/eller jul...kul? Tyvärr är man tillsammans med en som är beroende av sin mobil?!


en outfit jag brukar sporta till jobbet fast inte på jobbet


en outfit jag BRUKAR sporta på jobbet!! plus stövlar. och ficklampa för att kunna spana på kackerlackor


äsch vadå, ett fult ställe bara


en dag gick jag och Anna på HDKs julmarknad som vi hade peppat i två veckor!!! Till och med rensat våra pluggscheman för detta!!!


skönt att ha en kompis som blir lika exalterad av glittriga draperier som man själv blir


kram va



.
 
Upp