catch me this spring i något av detta

fam! jag älskar kläder ändå, ksk inte syns på mig så att säga! skämt! totalt skämt. men har ganska maskulin/androgyn stajl, vill ha det! men vill också ha mer feminint. grejer som framhäver kroppen som tränar tre ggr/vecka. ni är med mig
 
här är grejer jag LÄR bära i vår om jag lyckas med konststycket att få lön
 
 
 
två basic tröjor från Other Stories! fan nej nu går jag inte ifrån min trygghetszon öht? mvh basic 4 life!
men första färgen, fantastisk? tänk svarta pantalones och birken, du ser mig på en uteservering m ROSÉ!!!! ha d gott /Sara.
andra färgen är en total go 2 för meh, drf vill den bo i min garderob
 
 
 
dessa byxor TILLSAMMANS med tröjan till höger WHAT!! ränder på 2 håll! She's crazy, jag vet! men 2018 är året då det händer, jag kliver utanför alla typer av *normala* boxar, och då hör lodräta ränder samman med vågräta. tacka mig senare, när du börjat blogga på Elle typ
 
 
 
Jag älskarrrrr idén med baddräkter! Det är snyggt som fan tex. Men en bränna på min bästa plats: magen är viktigast för mig, men DRÖMMA går?? drömmer om den vänstra pga hösten 2017 års trend växter. Drömmer om den högra pga antagligen kommer A L L A personer ha den.
 
 
 
den här vänstra blausen HOPPAS jag att jag har en lika kul kväll i som hon på bilden ser ut att ha haft!!! wiho gmn! så fint med omlott iaf, och fint med marinblått! och körsbär!!! 
Uuuuur vägen jag ska till butiken för att haffa den där puderrosa jackan nu! brb!!
 
 
 
på temat God Stämning har vi här en t-tröja i GUL! äger ingen, bör göra det i mitt sträv för att bli Trendy-Wendy!
Denna baddräkt!!! återigen ett plagg jag romantiserar, men tänk att ha den till blåa jeansshorts ååååh sommarn var E DU!!!!!
 
 
kram alla! vi håller ut, snart vår snart vår
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | influencer, modebloggare |
#1 - - Anonym:

Kul(t) modeinlägg. älskade särskilt byxdressen? rutig. Trodde det var du på första bilden först. Blev lite oromig när jag inte känner igen mitt eget barn. Kan hon ändra sig så......olik liksom.....
Kram

#2 - - Hanna:

Vill verkligen ha den rosa jackan

Upp